Hatrrick si miscare

Week-end-ul asta am fost la Sibiu, la invitatia unor prieteni. Sa va spun cateva cuvinte despre ei. Fac parte din Federatia Sportul Studentesc de pe jocul de management de fotbal Hattrick ( poate ati auzit ) si sunt toti suporteri ai echipei Sportul Studentesc, membri in ASSSB ( Asociatia Suporterilor Sportul Studentesc Bucuresti ). Se stiu foarte bine intre ei si sunt foarte uniti – asta apropos de mizeriile care se intampla in marile galerii din Bucuresti. Putini, dar buni si sufletisti si atunci cand ii mai si cunosti si vezi ca au si ceva in cap, nu face decat sa-mi scot palaria in fata lor si sa le zic : respect ! Pe cativa dintre ei ii stiu mai demult si ii stiu foarte bine. Chiar mai faceam bascalie de ei ca sunt doar ei pe stadion, o mana de oameni, prezenti la fiecare meci al Sportului Studentesc, indiferent de vreme si indiferent de adversar. Acum i-am cunoscut si pe restul. Seful de galerie, Ovidiu, este o adevarata enciclopedie de fotbal, cand vine vorba de Sportul Studentesc. Intreaba-l orice vrei si stie cu lux de amanunte tot istoricul acestei echipe. Astia da suporteri. Astia sunt adevaratii suporteri. Am ramas masca cand Cristi, un alt prieten si suporter Sportul, din Buhusi ( Bacau ), cunostea componenta echipelor din diferie editii de campionat, poreclele fotbalistilor sau prenumele acestora, desi nu era bucurestean si nu vedea echipa Sportul decat cand juca la Piatra Neamt sau Bacau. Jos palaria, din nou !

Sa nu uit de Andrei ( Zibling ), organizatorul si managerul echipei de fotbal Sportul Studentesc, cel mai bun cunoscator al jocului Hattrick si care are toate raspunsurile la intrebarile legate de joc.

O alta pasiune care ii uneste este Hattrick-ul, un joc interactiv online de management de fotbal. Cu echipe, stadion, suporteri, bugete, transferuri, pepiniere de copii si juniori, tactica si strategii. Sunt foarte pasionati, unii dintre ei joaca acest joc chiar de la incepuri, de cca 6 ani de zile. E o adevarata industrie, virtuala – ce-i drept – dar foarte captivanta.

Pasionatii din toata tara a acestui joc organizeaza un campionat national de fotbal in sala ( sa ne intelegem…e vorba de un campionat de fotbal in offline ), cu echipe, rezerve, grupe de calificare, arbitri mebrii FRF, cupa si medalii.

Ei sunt in acest moment intr-o perioada de pregatire. Au avut meciuri amicale de pregatire la Brasov, la sfarsitul anului trecut, la Sibiu, in acest week-end, unde am fost invitat si eu si am jucat alaturi de ei si mai urmeaza si altele la Bucuresti. Toate meciurile amicale, inclusiv cel de la Sibiu, sunt sustinute impotriva unor echipe care vor participa la acest campionat Hattrick, posibili adversari, pentru ca grupele nu s-au tras inca la sorti.

Inafara de miscarea in sine, portia de sport binevenita pe care am gustat-o din plin, am avut, va spuneam, o experienta extraordinara langa acesti oameni. Daca nu ai sti ca e vorba de Hattrick, ai zice ca e o intalnire a antrenorilor si managerilor unor echipe de fotbal adevarate.

Si la fotbalul in sala puneau pasiune, chiar daca era un meci amical. Eu nu am rezistat foarte mult, desi ne schimbam ca la handbal, pentru ca eram mai multi de sapte, maximul admis la dimensiunile terenului unde jucam.Foarte buna miscarea. Astia joaca si inca in ce ritm…Nu faci parte din echipa in orice conditii…Exista niste reguli. Jucatorii sunt recomandati, urmariti, verificati si pe linie de Hattrick, dar si ca pricepere si stiinta jocului, posturi deficitare, conditie fizica si nu in cele din urma – apartenenta la culorile alb – negru, ale echipei Sportul Studentesc. Exceptii se fac doar in perioada de pregatire, atunci cand pot veni si invitati, asa cum am fost eu.

La naiba…iata-ma si in echipamentul Sportului Studentesc. Cu numarul 9 🙂

Si poza de grup, in formatie completa. Dream Team de Sibiu :

De la stanga la dreapta si de sus in jos : Andrei, Bogzi, Inciu, Manu, Victor, Cristi, George, Edyn, Claudiu ( eu ), Cristiano si Ovidiu.

Le multumesc pentru invitatie si pentru faptul ca m-au lasat sa patrund in lumea asta a lor, destul de exclusivista si mi-as dori sa repet experienta.

Comments
One Response to “Hatrrick si miscare”
  1. Cristi says:

    Multumesc Claudiu pentru comentariile pertinente facute !!
    Sa speram ca vom avea ocazia sa mai repetam o asemenea intalnire !!

Leave a Reply

  • Campanie Selena Daria Vlad
