Kids Party

Duminica seara am fost cu Ana la #kidsparty, o petrecere a parintilor si a copiilor ( mai mari sau mai mici ) la care au venit si cativa “viitori” parinti.  Idea petrecerii a fost a lui @voiculesti si pusa in practica de Nicu, de la @infodeltaro si gazdele noastre, locul de joaca Happy Birthday. Eu doar am mai ajutat pe ici, pe colo la organizare.

Copilasii s-au distrat in legea lor. Eu, cel putin, nici nu am interactionat foarte mult cu jocurile lor, Ana si Mara fiind familiarizate cu locatia :

Sa va spun cu cine am petrecut cateva ceasuri la o cafea/bere/suc :

De la stanga la dreapta : Roxana ( @Lumea Mare ), @alex_farca, @iyli si Edyn ( cumnatul meu care era foarte bagat in jocul de Hettrick ) si :

( tot de la stanga la dreapta ) : @baditaflorin, @voiculesti, Nicu ( @infodeltaro), @huasarul si @kiritweet. Cu noi a mai fost si @iulianpavel, dar a venit mai tarziu si nu apare in poza de mai sus.

Am avut si entertainment. Michael Jackson a trecut pe la noi :

Ursul de mine chiar a dansat un pic cu copii ( va rog sa va abtineti…nu radeti ) :

Le multumesc tuturor ca au venit si ii anunt de pe acum ca sunt invitati cu totii, bineinteles cu copii, la evenimentul organizat de noi si de Teatrul Masca, din joia mare ( pe 1 Aprilie, dar nu e pacaleala :)), sa vopsim o tona de oua ( de lemn si adevarate ) si sa ne distram impreuna. Mai multe detalii, in curand.

Comments
3 Responses to “Kids Party”
  1. iYli says:

    Lasa, lasa ca esti un bun dansator si e bine ca te implici in educatia copiilor tai.
    Ar trebui sa ia si altii exemplu de la tine.
    In rest aseara m-am simtit f bine cu voi.
    Multumesc. 🙂

  2. Claudiu says:

    Ma bucur. Ne vedem cu si mai multi copii la Teatrul Masca ( asta daca nu ne mai vedem intre timp ):)

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Cum a fost petrecerea organizata duminica asta (21.02.2010)… […]



Leave a Reply

  • Campanie Selena Daria Vlad
