Veni, vidi, vici

S-a scurs o saptamana de foc, incheiata cum nu se putea mai frumos : cu specatacolul Un Ideal de la Teatrul Masca sustinut de copiii de la Dance World si invitatii sai, care au facut un show de zile mari.

O saptamana in care nu am fost foarte altruist in online (am dat mai putine RT-uri pe twitter si am citit mai putine bloguri) pentru ca am fost concentrat pe Campania #Danceworld, de strangere de fonduri pentru copiii trupei, necesare pentru a acoperi o parte din cheltuielile legate de cazare si masa, pe timpul deplasarii la San Remo, in Italia.

O saptamana agitata, obositoare, plina de neprevazut, inedit, ca doar a fost pentru prima oara cand am facut asa ceva.

O saptamana in care am cunoscut oameni noi sau i-am cunoscut “mai bine” pe cei “vechi”.

O saptamana cu surprize placute, dar si neplacute. Oamenii la greu se cunosc…

Am simtit si sprijin, am simtit si invidie.

Au fost oameni saritori, care au fost langa mine de la inceput pana la sfarsit, dar au fost si mari dezamagiri. Unele dintre ele chiar inexplicabile 😦

Am ramas totusi impresionat de amploarea pe care o luase campania la un moment dat. A fost un varf, joi – vineri si avea sa scada foarte mult, pe masura ce se apropia ziua spectacolului. C-asa e-n tenis !

Au scris foarte multi despre Dance World, carora le multumim. Neasteptat de multi :

http://www.jurnalul.ro/stire-arte/tineri-dansatori-romani-la-san-remo-539974.html

http://chinezu.eu/2010/04/07/acum-ar-fi-un-moment-excelent-pentru-generozitatea-ta/

http://www.foreverfolk.com/2010/04/04/castiga-2-bilete-la-concertul-eugen-cristeaatelier-de-la-teatrul-masca.html

http://metropotam.ro/Evenimente/eve3134224712-Dance-World-Un-ideal/

http://www.iconcert.ro/dance-world-la-teatrul-masca-din-bucuresti.html

http://www.lumebuna.ro/2010/04/07/un-ideal-pe-cale-sa-se-implineasca/

http://www.trupa-atelier.ro/anunturi/recital-eugen-cristea-si-trupa-atelier-in-cadrul-spectacolului-trupei-de-dans-danceworld/

http://www.stiridebine.ro/dans-strangere-fonduri-teatrul-masca

http://www.bookblog.ro/anunturi/trupa-dance-world-are-nevoie-de-putin-ajutor/

http://teatrulmasca.wordpress.com/2010/04/10/ideal-un-spectacol-pentru-o-cauza-nobila/

http://birouldeacasa.wordpress.com/2010/04/11/povestea-unui-vis-implinit/

N-am avut foarte multe solutii si le-am combinat pe cele online cu cele offline.

N-am avut nici foarte mult timp la dispozitie, a fost si Pastele si nu mi-au ramas decat 4 – 5 zile la dispozitie. Prea putin pentru a se strange banutii…

Adunand si scazand, pe langa faptul ca a fost o experienta inedita, s-a realizat ceva. Putin, dar s-a realizat.

Zilele acestea vom trage linie si vom vedea cum s-a concretizat efortul nostru general, al parintilor si al celor implicati in Campanie.

Pentru cei care au uitat si au promis ca vor sustine copiii, pentru cei care inca vor sa  mai faca un gest, aveti detalii aici. Copii ar trebui sa plece duminica, 18 aprilie, seara. Mai este timp !

Hai sa revenim la show-ul de ieri :

Cel mai mare stres l-am avut cu vremea. Ploua, nu ploua. Pana la urma vremea a tinut cu noi exceptand un vanticel destul de rece.

Am mai avut un stres. Cu pregatirea scenei, pentru ca s-a intarziat un pic si riscam sa nu incepem la timp, dar pana la urma totul a fost bine :

Am avut si banner 🙂

Si a inceput… Mai intai au dansat pe piesa lui Morandi “Angels”, cu un mesaj mai mult decat clar : Stop Violentei domestice !

Apoi “Africaaaaa” ( tot Morandi ) :

Se presepune ca trebuiau sa fie foarte ciufuliti 🙂 Ana mea s-a conformat ( aceasta fotografie a fost facuta de prietenii de la Teatrul Masca ) :

A urmat Rock And Roll-ul “Danseaza Baba”, a lui Stefan banica Junior :

A urmat recitalul extraordinar al Trupei Atelier, cu Eugen Cristea si @VladDulea. Foarte tare ! Prima oara cand ii vad in concert si promit ca o sa mai merg si la alte cantari de-ale lor. Urmariti-i pentru ca merita !

Lor le multumesc in primul rand pentru ca au avut o desfasurare impresionanta de forte ( sunet, instrumente si lumini ) si s-au mobilizat extraordinar.

De la Alin, creierul echipei de sunet, cel care a avut grija de toate detaliile si sunetul a fost de mare exceptie, continuand cu prietenul meu @VladDulea, complicele meu in acest spectacol, pana la ultimul cinel lovit de bateristul trupei, Stefan, a fost o demostratie de mare profesionalism. Sa nu-i uit pe Eugen, chitara solo, Lotzi, chitara bas si Sebi, clape.

Recitalul Trupei Atelier a continuat cu @VladDulea solist :D, fara Eugen Cristea, el fiind nevoit sa plece la alt spectacol, dar de teatru ( Teatrul National Bucuresti ). Ii multumim inca odata pentru efort!

Copii au revenit pe scena Teatrului Masca cu alt dans selectat la Festivalul de la San Remo : Dansul tiganesc ( interpretare Loredana Groza ) :

si au incheiat cu dansul “Un Ideal”, cel care a dat numele spectacolului de ieri :

Alte poze, dar ce poze….gasiti aici : http://www.flickr.com/photos/mascateatru/sets/72157623713502931/

Ceilalti invitati care au raspuns pozitiv apelului nostru au fost : Dorin Anastasiu, Alin Vaduva, Teodor Badea si Adelina Brestoiu. A mai cantat si Gabriel Ciocan, membru si al trupei de dans Dance World. Le multumim inca odata ca au fost alaturi de copii !

Trebuie sa multumesc in mod deosebit si prietenilor mei de la Teatrul Masca pentru ca ne-au gazduit acest spectacol-eveniment ! Merci Stefan Livadaru ! Pentru tot. Stii tu… Ati fost niste gazde bune, ca intotdeauna 🙂

La Multi Ani Alina Cimpoieru, coregraful si fondatorul Trupei Dance World, a carei zi de nastere a fost cu o zi inaintea marelui spectacol de la Teatrul Masca ! Sa ai grija de copii si sa nu veniti fara macar un premiu de la San Remo !

Am venit, am vazut, am invins !

Comments
11 Responses to “Veni, vidi, vici”
  1. chinezu says:

    inca o data respectele mele pentru ce ai facut si pentru minunata trupa de la Dance World

  2. teatrulmasca says:

    Si noi (anca si mihai) ne bucuram ca ati fost multumiti de sprijinul oferit de Masca. Speram sa mai colaboram si la alte actiuni. Succes copiilor si…DRUM BUN!

    • Claudiu says:

      Va multumesc acum si personal, Dvs si D-lui Malaimare. L-am amintit si i-am multumit in mod special lui Stefan, pentru ca la Iepuras nu am apucat si merita din plin 🙂
      Daca pot ajuta la evenimentele viitoare, o voi face cu mare placere !
      Multumim pt urari si va promit ca va tin la curent cu evolutia copiilor.

  3. Adina says:

    Felicitari si mult succes! Tot respectul pentru astfel de copii si pentru cei care ii indruma!

  4. RUDI SZEKERES says:

    Stimate domnule CLAUDIU! FELICITARI pentru succesul de la spectacolul”UN IDEAL”. Am citit blogul personal,Veni,vidi,vici
    din care am inteles cata munca poate cuprinde un spectacol.
    Ma bucur ca “trupa atelier” a fost alaturi de d-voastra cu atat mai mult cu cat, unul din membri trupei, este Vlad Dulea,
    iubitul meu nepot,prin intermediul caruia am obtinut informatiile.VA DORESC SUCCES IN CONTINUARE, LA FEL ACELOR MINUNATI COPII CARI MERITA TOATE APLAUZELE.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] 2010 No Comments sorinablonda: RT @stmurgeanu: RT @claudiuciobanu: Povestea continua : https://eclaudiu.wordpress.com/2010/04/12/veni-vidi-vici/ […]

  2. […] on avril 12th, 2010 No Comments sorinablonda: RT @claudiuciobanu: Povestea continua : https://eclaudiu.wordpress.com/2010/04/12/veni-vidi-vici/ […]

  3. […] Mulțumim celor care au fost alături de noi duminică, mulțumim celor care au fost alături de copiii de la Dance World. Claudiu Ciobanu, un om excepțional și un prieten foarte bun – care s-a trezit aproape fără să vrea în postura de organizator, dar fără a cărui imensă implicare spectacolul probabil că nu ar fi existat deloc – a sintetizat foarte bine ziua într-un articol pe blogul lui pe care vă invit să îl citiți: https://eclaudiu.wordpress.com/2010/04/12/veni-vidi-vici/ […]

  4. […] Mulțumim celor care au fost alături de noi duminică, mulțumim celor care au fost alături de copiii de la Dance World. Claudiu Ciobanu, un om excepțional și un prieten foarte bun – care s-a trezit aproape fără să vrea în postura de organizator, dar fără a cărui imensă implicare spectacolul probabil că nu ar fi existat deloc – a sintetizat foarte bine ziua într-un articol pe blogul lui pe care vă invit să îl citiți: https://eclaudiu.wordpress.com/2010/04/12/veni-vidi-vici/ […]

  5. […] de duminica trecuta sa aiba loc si a celor care au vrut sa-i urmareasca pe scena, le-am multumit aici si le mai mulumesc inca odata acum […]

  6. […] Mulțumim celor care au fost alături de noi duminică, mulțumim celor care au fost alături de copiii de la Dance World. Claudiu Ciobanu, un om excepțional și un prieten foarte bun – care s-a trezit aproape fără să vrea în postura de organizator, dar fără a cărui imensă implicare spectacolul probabil că nu ar fi existat deloc – a sintetizat foarte bine ziua într-un articol pe blogul lui pe care vă invit să îl citiți: https://eclaudiu.wordpress.com/2010/04/12/veni-vidi-vici/ […]



Leave a Reply

  • Campanie Selena Daria Vlad
