Leapsa cu serialele preferate

Raspund si eu la leapsa cu serialele preferate, pasata de prietenul Vlad Dulea.

Nu sunt foarte multe de zis. O sa incerc sa le iau cronologic si sa ma rezum la 5 seriale pe care de-a lungul timpului mi-au captat atentia. Sunt mai mult de 5, cu siguranta, dar timpul e scurt si incerc sa le amintesc pe cele mai importante :

1. Capcana Timpului  sau ” Quantum Leap “- Eroul serialului era in fiecare episod in pielea altui personaj. Serialul ma atragea ca un magnet. Stiu ca alergam de la servici sa il prind, ca se difuza cam pe la ora 17.00 🙂

2. “Familia Bundy” sau “Married… with Children” – Incredibil cum asteptam cate un episod nou 🙂 ” Love and marriage, Love and marriage…”

3. Friends – Funny, funny…

4. Seinfield – Tatal sidcom-urilor

5. Lost – L-am lasat la urma, dar este serialul care m-a captivat cel mai mult. L-am descoperit in timpul seriei 3…Am recuperat rapid, cand AXN-ul a redifuzat seria 1 si 2 intr-un maraton de nu mai stiu cate ore. Abia am mancat, n-am dormit. Si eu si Alina, sotia. Noroc ca se intampla intr-o vacanta, daca nu ma insel inainte de Craciun si eram liberi. A fost singurul serial pe care l-am pus pe DVD-uri, sa il am, de revazut…candva 🙂

Dau mai departe leapsa cu serialele lui : @PescariPeNet , tizului meu @CiobanuNicolae si prietenei @MadalinaUceanu ( nu ma injurati prea tare…e un exercitiu nostalgic, placut ) 😀

Comments
3 Responses to “Leapsa cu serialele preferate”
  1. Daca tot m-ai provocat, raspund chiar aici. Nu sunt prea multe de spus, avand in vedere cat de putin timp petrec in fata TV-ului, din fericire:-).

    Si totusi, am avut o perioada lunga cand ma uitam la TV, si pe atunci urmaream:
    1. Familia Bundy, ca si tine
    2. Seinfeld, la fel, e si in lista ta
    3. Mash, unde imi placea tare mult tipul de umor de care abunda serialul
    4. Sex and the City, sursa buna de discutii amuzante cu prietenele:-)
    5. Dr.House, pe care l-as urmari in continuare dar nu prea imi iese.

    Aaa, ca tot e 1 Iunie azi, am acum un numarul 6 – H2O, sunt sigura ca intelegi de ce:-)

    Ai avut dreptate, e placut exercitiul.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Madalina Uceanu, Claudiu Ciobanu. Claudiu Ciobanu said: Executat leapsa de la @VladDulea cu serialele http://bit.ly/ahr6Ni pasat mai departe catre @PescariPeNet @CiobanuNicolae si @MadalinaUceanu […]

  2. […] si eu la leapsa care a circulat pe la Claudiu Ciobanu, Vlad Dulea, Ciobanu Nicolae , Madalina Uceanu si aruncata mie de @PescariPeNet . Am facut un top […]



Leave a Reply

  • Campanie Selena Daria Vlad
