China isi sarbatoreste astazi ziua

Cine-i domle’ @chinezu asta, ma intrebam acum mai bine de un an, atunci cand abia descifram tainele minunii social media, care se cheama twitter. Cum arata asiaticul asta ? Mi-l inchipuiam in fel si chip. Avatarul nu-mi spunea nimic, cum nu spune nici acum celor ce dau cu nasul prima oara de el. Pe blog, la vemea aceea nu avea poze cu dumnealui (avea sa-si puna mai tarziu). O fi mic si galben? O avea ochii oblici si parul negru si lins ? Oricum pentru un chinez, scria si se exprima destul de bine in limba romana 😀

“Cine vrea sa vada cu mine meciul din seara asta ?” intreba @chinezu intr-o seara pe twitter. Am raspuns simplu: “Eu”. Si a inceput sa ma urmareasca. He, he pe vremea aia @chinezu te urmarea si fara sa te cunoasca in persoana 😀 Imi aduc aminte ca era un meci al lui Poli Timisoara de pe teren propriu si am conversat pe tema cat de frumosasa e galeria locala. In seara aia am interactionat pentru prima data in online.

De vazut, ne-am vazut prima data  la o seara a onorabilului @AdiHadean. Ne-am strans mana si am stat un pic de vorba cu morosanul Cristian China-Birta. Nu suficient de mult, poate cat mi-as fi dorit eu, dar pentru prima data asta a fost.

Bineinteles ca ne-am vazut si la o bere, pe vremea cand iesea cu cate o “victima” din cand in cand, aleasa de el. Vrei, nu vrei, intalneste-te la o bere cu nenea @chinezu :). Eu am urmat tovarasului @stmurgeanu, care i-a facut o caracterizare epocala lui @chinezu, cred ca cea mai buna din cate a existat. Daca vreti s-o cititi, o gasiti aici. Merita.

Tot @AdiHadean avea sa ne stranga si la urmatoarea noastra intalnire, cand am hahait, vorba lu’ @chinezu, pentru prima oara, alaturi de Nicu, Stefan Murgeanu si Vlad Dulea.

Cu @chinezu am pus la cale prima deplasare, la Focsani, in februarie anul asta. Atunci s-a nascut si ideea de DreamTeamRo, o intamplare haioasa de care ne mai minunam si in ziua de azi. Apoi a urmat Sibiu, unde ni s-a alaturat si inconfundabilul Dom’ Make, Craiova, Buzau, Brasov si altele locale, multe, ca le-am pierdut numarul :D. O sa aduc aminte totusi una…memorabila si anume cantarea noastra din 8 iulie – melodia compusa de Cristi in tineretile lui: Ioi tu, baby 🙂

Acum, la aproape un an de cand ne-am cunoscut, si azi, de ziua lui, ma bucur ca am un prieten asa cum e Cristi, aka @chinezu, ma bucur ca avem atat de multe lucruri in comun si ma bucur pentru ce va urma, alaturi de Cristi (DreamTeamRo stie :D) !

Sa fii iubit de Mara ta cea minunata, de Alecu tau cel drag si de Doamna ta, Adina !

Sa nu te schimbi (nici nu mai ai cum la varsta asta, bai bosorogule:D) si sa nu ne uiti atunci cand, mogul fiind, vei conduce trustul China-Birta Media 😀

La Multi Ani Domnule Cristian China-Birta! La Multi Ani bai, chinezule !

Comments
2 Responses to “China isi sarbatoreste astazi ziua”
  1. no, domnnu, m-ai emotionat…
    nu mai primesti bere de la mine la urmatoarea sedinta… :)))))))))))
    merci tare mult 🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] This post was mentioned on Twitter by Daniela Savuica, la multi ani and Brainiac , Claudiu Ciobanu. Claudiu Ciobanu said: Buna dimineata ! Cine-i domle’ @chinezu asta? http://bit.ly/fLpmEr La Multi Ani ! […]



Leave a Reply

  • Campanie Selena Daria Vlad
