Ramai cu bine Brasov !

Bai, ce frumos a fost la Brasov, la #CanyonSportMeet ! Lasand un pic la o parte competitia de fotbal in sine, rezultate, echipe, organizatori, sponsori si premii, despre care s-a tot scris si se va mai scrie, o sa-mi exprim si eu, in cateva cuvinte, parerea despre acest eveniment foarte reusit.

O atmosfera excelenta ! Cu oameni frumosi, entuziasti, deschisi. Imi pare bine ca am reusit sa indentific si sa cunosc personal cateva “avatare”, cum imi pare rau ca n-am avut ocazia sa-i cunosc pe altii, langa care poate am stat, dar n-am interactionat.

Mi-a facut placere sa-i revad pe brasoveni. In sfarsit am baut si eu cateva beri cu echipa #DrinkTeamRo. Eu zic ca le-am facut fata, dar trebuie sa recunosc ca am inceput dupa ei (iar ei n-au terminat nici dupa ce m-am culcat eu 😀 ).

As fi vrut sa stau sambata si la afterparty, dupa competitie, dar nu ma mai tineau balamalele, iar bateriile se terminasera de mult :D. Plus ca ma sacaia spatele asta intr-un mare fel.

Plusurile competitiei se stiu si sunt multe. Felicitari lui Cezar, Pandutzu si Bogdan in primul rand pentru ca a reusit sa stranga atatia oameni, din toata tara ! Nu a fost usor sa ne “struneasca” la fata locului, dar si noi am fost niste sportivi ascultatori si ne-am vazut de jocuri, de competitie.

Imi felicit si coechipierii din SmartGifts.ro pentru joc:  AndreiPanchAlex TunaruLucian PetrescuAlex Sima, Cezar si Pandutzu. Poate n-am facut sambata cele mai bune meciuri, dar ne-am simtit foarte bine impreuna.

Minusurile, desi sunt putine, trebuie aduse in discutie.

Inainte de toate, calitatea proasta a terenului. Desi sala a fost fara cusur (vestiare, caldura, apa calda etc), suprafata de joc a fost foarte alunecoasa si cine a jucat sambata stie despre ce vorbesc.

Hai sa zic si eu de arbitru. Ne-ar trebui si noua un arbitru. Pentru o asa competitie e musai si meritam. Problema se poate regla din “sponsori”. Eu asa zic. Ai cu ce, aduci si un arbitru cat de cat bun.

Ei, vis-a-vis de sponsori. Cine a contribuit, sa traiasca, cine nu, sa isi doreasca (la o viitoare editie) ! Si mai puternici, financiar vorbind, si mai hotarati, si cu premii mai mari, ca expunere vor avea slava domnului.

Uite un exemplu si o spun in premiera: echipa noastra, SmartGifts Bucuresti, va avea un sponsor permanent, evident pe cei de la SmartGifts.ro, care ne vor face un rand complet de echipament (cu sorturi, jambiere, tricouri de antrenament si de joc pentru acasa, deplasare, traininguri etc) in vederea editiilor urmatoare ale cupei SportMeet la fotbal ! Multumim !

Editia urmatoare, dupa cum spunea si Cristi ar trebui facuta la Cluj, orasul care a dat prima castigatoare a cupei SportMeet, #CanyonSportMeet de la Brasov si tot asa…

Felicitari clujenilor ! Au jucat ca o adevarata echipa si au meritat sa castige.

Ramai cu bine Brasov ! Intotdeauna o sa revin cu placere.

Foto: Dragos

Comments
8 Responses to “Ramai cu bine Brasov !”
  1. bloghita says:

    Sa mai veniti, sa mai bem impreuna! 🙂

  2. Dan Ciulea says:

    sa dea domnu!
    si felicitari pentru joc 😉

  3. cavecezar says:

    Chiar daca nu am rupt gura targului, eu zic ca am facut o figura frumoasa. Sper sa ne revedem cat de curand la antrenamente, ca la urmatoarea editie sa jucam mai bine 😀

  4. bai ce echipament fain ati avut 🙂

  5. ihearlights says:

    Multumim de aprecieri. Arbitrul era tocmit pana cu o zi inainte de competitie, dupa care s-a sucit pentru ca vroia 25 de lei pe meci. Ceea ce mi se parea enorm. Si nu am mai avut timp sa cautam altul. dar si asa, tot ar fi existat discutii. Pana la urma, asta e.

    Mie nu mi-a placut ca a fost frig la teren. Ei mi-au spus ca pot sa faca pana la 20 de grade cald….se pare ca nu a fost asa…

    Una peste alta, a fost un eveniment reusit, si zic eu toata lumea a avut de castigat de pe urma lui.

  6. injineru' says:

    foarte bun eveniment dar ca şi ascultătorul de lumini am acumulat mai mult frig în câteva ore decât în câteva luni de braşov (acolo nu erau 20 de grade cum n-a fost oneştiul campioană). În fine. măcar a fost atmosferă şi la final nimeni nu s-a supărat pe nimeni.
    Felicitări pentru joc (se vede că v-aţi antrenat) şi să ne vedem cu bine la următoarea ediţie sau la un #grătartweetmeet sau meat:P

Trackbacks
Check out what others are saying...


Leave a Reply

  • Campanie Selena Daria Vlad
