Jos palaria

Jos palaria pentru ceea ce Teatrul Masca face in Social Media si in online, in general, jos palaria pentru toti oamenii sufletisti din Teatrul Masca si jos palaria pentru un spectacol foarte reusit al actorilor de la Teatrul Masca, pe care am avut placerea sa-l urmaresc aseara, “Sluga la doi stapani”, o comedie de Carlo Goldoni.

Initiativa noastra, al celor din DreamTeamRo, de a aduce oameni din online la teatru, a plecat de la dorinta de a arata celor care poate nu stiau, deschiderea prietenilor nostri de Teatrul Masca catre online, pentru care ii respect enorm si de a urmari impreuna o savuroasa comedie, cu actori foarte tineri si entuziasti.

O si ce spectacol frumos a fost si ce revelatie am avut ! Cata miscare, interactiune ! Un stil cu totul si cu totul special !

In stanga mea am avut trei domnisoare de 6 ani: Mara lui Cristi, Mara lui Nicu si Ana mea. M-am temut ca nu vor avea rabdare pe timpul spectacolului. Da’ de unde…au cascat ochii mari, au ascultat cu atentie, au ras, au participat la spectacol si cu asta cred ca am spus tot :). Daca ele au savurat spectacolul, noi ce sa mai zicem ? 🙂

In ceea ce ma priveste, recunosc, m-am indragostit. Da, aseara m-am indragostit de Smeraldina, pesonajul excelent interpretat de Alina Craita. Mi-a placut improvizatia, umorul spontan, mi-a placut ca e plina de viata, mi-a placut cu totul :D.

Smeraldinaaaaaaa ! 🙂

Si na, nu m-am putut abtine sa nu fac o poza cu ea. Cu alte cuvinte: o poza cu Alina, febletea mea, facuta de…Alina :D.

Felicitari actorilor:

TRUFFALDINO – Andrei Gonczi

BEATRICE – Ana Sivu Daponte

SMERALDINA – Alina Craita

CLARICE – Ana Turos

PANTALONE – Aurel Sandu

DOCTORUL LOMBARDI – Valentin Mihalache

BRIGHELLA – Cosmin Cretu

SILVIO – Razvan Teodorescu

FLORINDO – Ionut Ghenu

Pulcinei – Laura Dumitrascu Duica, Andrei Dragulescu / Eugen Fetescu

Felicitari D-lui Mihai Malaimare, regizorul spectacolului, felicitari D-na Anca Florea pentru tot ceea ce faceti !

Ca sa va fac in ciuda, in seara asta ma duc din nou la Teatrul Masca la spectacolul “Una historia de TANGO” :D.

Comments
10 Responses to “Jos palaria”
  1. Haotik says:

    Nu esti singurul indragostit de Smeraldina 🙂 daca se vopseste blonda si Alina Crainta ….. ahh ce bataie mananc iar de la nevasta.

  2. teatrulmasca says:

    Claudiu ce am mai putea spune? Mihai m-a rugat sa scriu neaparat despre cele trei domnisoare Mara, Ana si de Filip. A fost impresionat de prezenta lor la spectacol! Va felicitam o data in plus si in calitate de parinti!
    Ps Sper ca nu te resimti dupa seara de ieri. Cu Mihai am ajuns direct la doctor dupa ce am plecat de la teatru. O punga de medicamente, aerosol etc. pentru ca sambata si duminica are 2 spectacole. Cand se pune pe picioare va va multumi si el direct.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Claudiu Despre autor: Nume: Stefan MurgeanuSocial: Twitter | FacebookWebsite: http://www.concediaza-ti-seful.ro/Autor motivational, implicat in diverse proiecte personale, profesionale, antreprenoriale si de dezvoltare personala, proiecte care vor fi relevate pe parcurs, chiar (si) pe acest blog. :)Articole (4) Tweet […]

  2. […] Raluca Duță, Ionuț Bunescu, Roxana și Alex, Nicu, Iyli, Loredana, Cristian, Mariciu, Bogdan, Claudiu, DreamTeamRo, Nenea Lars, BrainHost, Kriogen, Andrei, Camil, Cezar, Roxana, Valentin (listă în […]

  3. […] Raluca Dută, Ionut Bunescu, Roxana si Alex, Nicu, Iyli, Loredana, Cristian, Mariciu, Bogdan, Claudiu, DreamTeamRo, Nenea Lars, BrainHost, Andrei, Camil, Cezar, Roxana, Valentin. Voi actualiza lista de […]

  4. […] Buică, Raluca Duță, Ionuț Bunescu, Roxana și Alex, Nicu, Iyli, Loredana, Cristian,  Bogdan, Claudiu, DreamTeamRo, Nenea Lars, BrainHost, Kriogen, Andrei, Camil, Cezar, Roxana, Valentin, Ștefan, […]

  5. […] Raluca Duță, Ionuț Bunescu, Roxana și Alex, Nicu, Iyli, Loredana, Cristian, Mariciu, Bogdan, Claudiu, DreamTeamRo, Nenea Lars, BrainHost, Kriogen, Andrei, Camil, Cezar, Roxana, Valentin, Ștefan, […]

  6. […] RPrecu, Cezar Vasile, Lucian Marin, Andrei Cismaru, Mircea Mester, Kriogen, BrainHost, Nenea Lars, Claudiu Ciobanu, Bogdan Dascalescu, Mariciu’, Chestiuni Info, Violeta Loredana Pascal, iYli, Info-delta, […]



Leave a Reply

  • Campanie Selena Daria Vlad
