Vreau o camera foto ultracompacta

M-am decis sa particip si eu la campania initiata de Chinezu, o Campanie Quikmobile. De ce ? Pentru ca tare as vrea sa castig iPad-ul 2 si cum castigatorul va fi desemnat prin tragere la sorti, am si eu sansa mea. De ce nu ?

Cateva vorbe despre campanie:

Campania Quickmobile se adreseaza bloggerilor. Eu, chiar daca fac parte din bloggeri Q List :D, ma incadrez, deci particip :).

Mecanismul de participare:  trebuie sa intri pe quickmobile.ro, sa te uiti la produse de pe acolo, sa alegi unul care iti place, sa scrii pe blogul tau de ce iti place respectivul produs (cu link catre produsul respectiv de pe quickmobile.ro, obligatoriu) si sa mentionezi undeva in postare sintagma ”campanie Quickmobile”.

Termen: pana pe 24 martie seara.

Premiul, un iPad 2, va fi acordat prin tragere la sorti in data de 25 martie.

Si uite asa, “rasfoind” site-ul qiukmobile.ro, am dat peste o camera foto care chiar mi-o doresc.

Desi nu sunt foarte pasionat de foto, sa-mi iau nu stiu ce aparat foto profesional cu ditai tunul de obiectiv, am mare nevoie de un aparat performant pentru a face poze.

M-am oprit la ultracompactul CANON IXUS 220 HS SILVER, care mi se pare foarte potrivit nevoilor mele. Am deja un Canon, dar care e depasit. Am fost foarte multumit de el, si-a facut treaba si si-a scos banii, ca sa zic asa :).

12.1 megapixeli, 5x zoom optic, inregistrare video Full HD, stabilizator de imagine IS performant, acumulator Li-ion, dimensiuni compacte si design atragator sunt exact caracteristicile care ma coafeaza 😀

Sortii sa fie cu mine !

Foto

Comments
2 Responses to “Vreau o camera foto ultracompacta”
  1. injineru' says:

    baftă multă:) d-abia aştept să mă bag şi eu în concurs:D

Leave a Reply

  • Campanie Selena Daria Vlad
