De ce ma uit la Romanii au talent

Am vazut ca sunt pareri si pareri legate de show-ul PRO TV-ului “Romanii au talent”, un format de succes, de altfel, in lumea intreaga. O sa va spun de ce ma uit eu la “Romanii au talent”, pentru ca acum chiar pot sa spun anumite lucruri.

Ininte de toate, ma uit la acest show pentru ca Dance World a participat la preselectii si a ajuns in etapa de dinaintea semifinalelor, acum in desfasurare. Au trecut de etapa din 4 decembrie 2010 de la hotelul Crowne Plaza si s-au calificat in etapa urmatoare, de la Opera Romana, din 23 decembrie 2010.

La Opera a fost un show desavarsit. La TV se vede doar varful icebergului. In sala e altceva. Aproape 6 ore de show total, chiar daca am pus aici si momentele de pauza, de o savoare deosebita, care evedent, s-au taiat la montare :). Cei trei din juriu, baletul lui Edi Stanciu, Smiley sau Pavel au facut un show pe care nu o sa-l uit. Aici cred ca mi-a intrat microbul.

Unde mai pui ca trupa Dance World a dansat foarte bine, cu atitudine si determinare. Am trait la maxima intensitate, va dati seama, doar o aveam pe Ana mea in trupa. Ok, m-am rugat ca Mihai sa nu apese butonul si sa-i lase sa termine dansul, sa nu-i demotiveze, ca pana la urma sunt copii. Copii intre 6 si 19 ani. Nu l-a apasat, dar asta nu l-a impiedicat sa dea NU, desi Andi si Andra au dat fiecare cate un DA.

Au intrat in concurs cu numarul 16. Dintr-o serie de 20 de concurenti, doar 6 dintre ei au fost declarati ca “au trecut mai departe”, avand cel putin doi de DA, printre care si Dance World. Ei, o sa detaliez imediat nuanta asta de “au trecut mai departe”.

Mihai si-a motivat NU-ul zicand e foarte greu, daca nu imposibil,  ca o trupa, cu varste atat de diferite, si avand in componenta atat de multi dansatori (24 de copii), sa aiba un sincron perfect. Pe undeva e de inteles, dar dumnealui, inafara de dans sportiv, nu a servit altceva si – n-am nimic cu el – dar cu aceeasi ochelari de cal a judecat la “Romanii au talent” si alte trupe de dans. Ori Dance World a dansat stilul dans modern, un rock-and-roll plin de elemente de dificultate, inclusiv acrobatii.

Bun, cu doi de DA si un NU, cel putin declarativ, pentru ca asa au afirmat cei din juriu: “mergeti mai departe”, in mod normal, erau calificati in etapa urmatoare. Asa am ramas cu senzatia si eu si toata lumea care am fost in sala in ziua aceea.

A trecut timpul, ne intrebam ce urmeaza, am sunat la PRO TV, am incercat sa aflam noutati, dar pauza. Din multe, foarte multe telefoane date, numai cateva nu s-au terminat cu telefon inchis in nas, ca in rest numai bajbaieli, neclaritati, semne de intrebare, fara alte lamuriri. Intre timp incepusera si emisiunile de vineri seara, Dance World au aparut in cateva promo-uri ale emisiunii in care strigau toti in cor ” Romanii au talent !”, dar nu mai apareau in show-ul propriu-zis, cu preselectiile.

Au trecut saptamanile, s-a ajuns si la penultima emisiune de preselectii si am reusit sa vorbesc, pana la urma cu cineva de la PRO TV care mi-a promis sa se intereseze de soarta lui Dance World. Raspunsul a venit dupa doua zile: Dance World nu s-a calificat in semifinale :(.

Au fost prea multe trupe de dans, au fost foarte multi concurenti, oricum, pentru cele doar 48 de locuri in semifinale, iar producatorul a trebuit sa taie in carne vie. Cam asta a fost explicatia.

Si asta pot intelege, dar nu o sa-mi explic deloc acea lipsa de transparenta, de comunicare. Am stat cu gura cascata, noi si alti parinti si prietenii a inca 23 de copii, sa vedem pe Dance World la “Romanii au talent”, dar degeaba. Macar stiam din timp, nu ne mai faceam ganduri si vise. Si acum am in minte fatuca Anei care statea lipita de televizor in fiecare vineri.

Ei, acum explica la 24 de copii cum sta treaba asta cu “am trecut mai departe”, dar, de fapt,  n-am trecut sau cat de experti sunt adultii in a-i dezamagi pe copii.

Eu i-am spus Anei doar ca o sa aparem in editia urmatoare de la acelasi show. N-a zis nimic, dar se uita in continuare la emisiune. Maica-sa, Alina, a decis sa nu se mai uite la “Romanii au talent”, in semn de protest pentru atitudinea PRO-ului. Si nu e de condamnat.

Concluzie: Show-ul Romanii au talent “trece mai departe” cu doi de DA si un NU

Comments
3 Responses to “De ce ma uit la Romanii au talent”
  1. Iustina says:

    nu ma mira…doar suntem in Romania!! Tara unde se fura pe toate partile…eu cred ca si la voturi e ceva in neregula!! Mi s-ar fi parut normal sa se dea un numar…nu doar, locul 1, 2, 3…de unde stim noi cate voturi a avut fiecare?? Tind sa cred ca sunt facute niste aranjamente…

  2. gabriela says:

    E o lectie dura pe care cei mult prea mici pentru un razboi atat de mare au primit-o sec.
    Depinde de noi sa ii facem sa le creasca aripi din nou.
    Depinde de noi sa ii facem sa vada ca ei sunt , cu adevarat superbi si ca oamenii care i-au mintit nu au , in comparatie cu ei, nici o valoare.
    Ca valoarea acelora se stabileste intre ei, rechinii si pe noi, oamenii demni, care avem cuvant si ni-l respectam, nu ne intereseaza tagma aceasta , de nici un fel.

  3. domnuuuuu, eu inteleg perfect de ce te uiti la “romanii au torrent”… ce nu inteleg eu este de ce te uiti la televizor 😛 😀 :))))

Leave a Reply

  • Campanie Selena Daria Vlad
