Primul #bwinderby. Steaua fovorita :D

Sunt stelist…nu sunt deloc complicat. E relativ simplu :D.

Da, sunt stelist de cand ma stiu, desi am crescut intr-o familie de…dinamovisti, cu tata si frate mai mare politisti. Nu-mi explic cum am scapat :D.

Am vazut destule derby-uri Steaua-Dinamo, de care imi aduc aminte cu mare placere, inclusiv cele adevarate, dinainte de ’89, insa cel despre care o sa scriu este unul din multele vazute pe viu, pe stadion, cu atat mai mult cu cat am gasit pe youtube si un rezumat al celor de la TVR :).

Nu poti sa uiti un Steaua-Dinamo 5-0, de altfel un meci fara istorie, cand dinamovistii au facut doar act de prezenta.

E vorba de meciul Steaua-Dinamo din primavara lui 1998. In acea editie Steaua a castigat si campionatul. Era vremea cand mergeam foarte des pe Ghencea si stateam intotdeauna la peluza Nord, adica in galerie. Ei, eram si eu mai tanar :).

Ce atmosfera in tribune, ce jucatori (inca) avea Steaua la vremea respectiva…Era perioada Mihai Stoichita (Stoichita-Lippi) si a lui Lacatus, la final de cariera. Tocmai implinise 34 de ani :). Mergeai de drag la stadion. Mai ales ca, pe vremea aia, Steaua castiga campionate si cupe.

Ce poate fi mai haios pentru suporterii stelisti, decat plecarea in masa a suporterilor dinamovisti, la pauza, in semn de protest fata de jocul penibil al dinamovistilor si gafele monumentale ale portarului dinamovist Preda? (sic!). A, si mai era si primul joc al lui Hizo, ca antrenor la Dinamo si …ultimul, pentru ca dupa acest 5-0 si-a dat demisia :D.

Din pacate, azi traim doar din amintiri.

Anul asta, primul Steaua-Dinamo se va juaca pe data de 25 aprilie si, la modul cel mai sincer, nu mai am acelasi entuziasm, ca in 1998. Probabil ca-l voi vedea la TV, dar sa merg pe stadion, nici nu mai poate fi vorba. In era Becali de prea putine ori am fost pe Ghencea.

Spiritul derby-ului Steaua-Dinamo este adus, pentru prima oara, mai aproape de online, de catre Sportmeet.ro, prin creatorii sai Cezar si Pandutzu, cu sprijinul lui Bogdan, care au avut ideea organizarii unui meci de fotbal intre doua echipe formate din oamenii din online, suporteri steliti si dinamovisti.

Cei de la bwin vor sprijini initiativa lor, lucru de apreciat. Tot Bwin va pune la dispozitie tricouri originale ale celor doua mari rivale si un o noua editie de #forbaltweetmeet, denumita #bwinderby, se va desfasura pe terenul Chelsea Club Bucuresti, luni, 25 aprilie 2011, de la ora 16.00.

Vreau sa particip la meciul #bwinderby organizat de Sportmeet.ro cu ajutorul celor de la bwin.” !

Mi-as fi dorit sa joc si eu, insa perioada de recuperare e departe de a se fi incheiat. Voi sustine, in schimb, aceasta initiativa, cu gandul ca voi fi in stare sa particip in viitor la astfel de meciuri.

Lupta Steaua !

Leave a Reply

  • Campanie Selena Daria Vlad
