Plan de blogging

M-a pus ăsta micu, Ionuţ, să-mi fac planul de blogging. Dragă Ionuţ, n-ai precizat perioada, cum şade bine oricărui plan, dar o să consider că e până la sfârşitul anului :D.

O să scriu aici doar de blogul personal, deşi blogging pentru mine înseamnă şi DreamTeam, şi Dance World. Nu aş include aici şi proiectul retail-FMCG.ro, pentru că e altceva.

Ok. În primul rând vreau să trec pe domeniu propriu cât mai curând. Foarte curând.

Noul blog personal va fi vehicolul care mă va ajuta să-mi duc la îndeplinire o parte din planurile pe care le am în online şi va fi unul din instrumentele cu care îmi voi construi şi dezvolta brandingul personal.

În al doilea rând vreau să scriu zilnic. Asta înseamnă cel puţin un articol pe zi. Nu mă hazardez să fac estimări de trafic pentru blogul personal. Asta nu înseamnă că nu îl voi monitoriza.

În altă ordine de idei, voi încerca să speculez mai bine puterea reţelei sociale Facebook, care mie mi se pare un tool excelent şi asupra căruia nu m-am aplecat cu foarte mare atenţie, recunosc. Am 500 de prieteni, majoritatea comuni cu cei de pe twitter, deci unde e diferenţa? Ei, despre asta ziceam.

Pe twitter nu mai am mult şi fac 2.000 de followers. E mult? Vă zic eu că e relativă treaba. Cred că interacţionez cu maxim 40% dintre ei şi asta nu din vina mea. Prea multe conturi de companie, avatare cum zice cineva, prea multe conturi făcute aşa, la plezneală, că aşa e trend-ul, şi uitate repede, devenind inactive. Prea multe conturi tăcute.

Revenind la blog şi trăgând şi o concluzie, vreau, ca până la finele anului, să pot construi o comunitate în jurul blogului personal, iar asta va însemna să mă iau mult mai în serios şi să îi aloc mult mai mult timp.

Mulţumit Domnu Ionuţ? 🙂

Comments
3 Responses to “Plan de blogging”
  1. Ionut says:

    Foarte multumit domnule, abia astept sa-ti citesc noul blog, cu siguranta iti voi fi cititor fidel. Nu pot decat sa-ti multumesc pentru ca ai acceptat provocarea si sa-ti urez mult succes in tot ceea ce vei dori sa intreprinzi atat in onlline cat si oflline 🙂

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Claudiu Ciobanu […]



Leave a Reply

  • Campanie Selena Daria Vlad
