Mâncare, hohote şi durere. A…şi bere.

Ieri, după o zi plină: oprire pe la frizer, training pentru evenimentul Iepuraşul la Masca şi terapia zilnică, m-am târât, la propriu, la restaurantul Kopel’s, al lui Viorel Copolovici. În premieră. Nu mai fusesem până ieri în Sirenelor, 87.

A fost prea mult pentru starea mea fizică, intr-o singură zi, dar a meritat efortul.

La Kopel’s, DreamTeamRo a sărbătorit “majoratul” lui Ştefan Murgeanu, cu un invitat special: Cosmin Tudoran. Îmi pare bine Cosmin că te-am cunoscut şi da, eşti mult mai nebun decât mi s-a povestit :D. Asta nu înseamnă că nu te încadrezi perfect în gaşca de nebuni cu care ai stat ieri la masă.

Ca să meargă berea, Viorel mi-a recomandat un muşchi de porc, ce mi-a adus aminte de un muşchi împletit la cuptor pe care îl prepară Alina mea, cu cartofi nature cu ceva mirodenii pe deasupra (nu mai ştiu denumirea exactă a cartofilor…probabil de la bere) şi un castron mare de salată verde cu de toate.

Printre lacrimi de râs şi de durere, am savurat recomandarea lui Viorel şi vă raportez că n-am lăsat nimic în farfurie. A…şi tiramisu ăla, preparat în casă, e de mare excepţie.

Nicule, acum pot să-ţi spun: am furat şi eu un cărnat de la tine, în caz că te întrebai de ce s-au terminat aşa de repede :D.Dar eu ştiu, Nicule, c-ai să mă ierţi, aşa cum am să vă iert şi eu pe voi de cruzimea de care aţi dat dovadă. Cosmin m-a făcut mamaie, Nicu hodorog, dar lasă că o să revin eu şi o să-mi iau revanşa. Un fel de Claudiu reloaded :D. Uite dovada:

N-ai văzut aşa ceva…

În buna tradiţie DreamTeamRo, adică bere şi hohote de râs, aş fi putut râde mai mult, dar nu mă lăsa nervul ăsta sciatic de pe partea stângă, aşa că doar am băut bere multă. Şi ce-a mai mers berea după muşchiul ăla…

Viorel, mi-a făcut cu ochiul terasa restaurantului. Ieri, a fost cam frig, dar în mod cert trebuie să revin să testăm şi terasa :D. Bineînţeles mai sănătos, insă cu acelaşi chef de bere.

Foto: Vlad Dulea

Comments
5 Responses to “Mâncare, hohote şi durere. A…şi bere.”
  1. Ionut says:

    cata veselie pe voi, in special pe tine :))

  2. poza asta este pur si simplu epica 😀

  3. Nicu says:

    Da stiu ca nu ai rezistat si mi-ai furat un carnat. Dar cand te-am vazut asa chinuit, mi s-a facut mila de tine si m-am facut ca nu te vad :))))

Leave a comment

  • Campanie Selena Daria Vlad